Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016


Με πολιτικούς δεν ασχολούμαι. Την πολιτική τη καθορίζω μόνος μου. Η κυβέρνηση είναι άχρηστη για μένα. Δε συμμετέχω στο στημμένο τους παιχνίδι. Τους νόμους τους "λυγίζω" όπως με βολεύει αφού, όχι μόνο δεν τους επέλεξα, ούτε καν ερωτήθηκα αν συμφωνώ. Αυτό που καθορίζει τη συμπεριφορά μου είναι η προσωπική μου ηθική. Οι πολιτικοί ήταν, είναι και θα είναι "πτυελοδοχεία", η έκφραση της ανάγκης της κοινωνίας να βρει δικαιολογίες για τα λάθη της, η απόλυτη μετάβαση ευθύνης. Εγώ δεν έχω ανάγκη ούτε να φτύσω αλλά ούτε και να μου λένε προς τα πού πρέπει να πορευτώ. Το "φάρμακο" είναι ο καθένας να πάρει τη ζωή του στα χέρια του και να αφήσει πίσω του τα πολιτικά υποκείμενα για πάντα. Η "πολιτική" είναι στάση ζωής και όχι το ταξίδι περιήγησης στα εκάστοτε πολιτικά μαντριά ή η συμμετοχή στις εκλογές. "Πολιτική" είναι το να εξαφανίσεις τα ΜΜΕ και τους επαγγελματίες πολιτικούς από τη ζωή σου και όχι το να επιλέξεις ποιούς από τους ψεύτες που είναι στα ΜΜΕ ή στην πολιτική σιχαίνεσαι λιγότερο. Η σχέση των πολιτικών με την πολιτική είναι παρόμοια με τη σχέση των δικαστών με τη δικαιοσύνη, των στρατιωτικών με την ειρήνη, κλπ...είναι η σχέση βιαστή-θύματος! Άλλωστε όλα τα εγκλήματα εναντίον του ανθρώπου έχουν γίνει στο όνομα τέτοιων εννοιών όπως η δικαιοσύνη, η ελευθερία, κλπ...οι πολιτικοί εξειδικεύονται σε αυτό!

ΔΙΗΝΕΚΗΣ 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου